Op maandag 31 maart vond de jaarlijkse Content Netwerkquiz plaats, dit keer op de inspirerende locatie van ROC Midden Nederland. Een gouden greep, zo bleek: waar overdag studenten hun kennis en vaardigheden aanscherpen, daar werden deze avond de hersenen van onze leden flink gekraakt. Het werd een avond vol plezier, competitie en verrassingen. Uiteindelijk, na 65 pittige vragen en een spannend Rode Draad-element, kwam het winnende team als slimste uit de strijd: Jur Dijkman (Amersfoort ART), Lylian Kamphuis (Comma Vastgoed), Arianne van der Velden (Van Poelgeest BMW en MINI) en Marco van de Pijpekamp (Bloemsierkunst Ilona).
Quizmasters in topvorm
Met vragen in categorieën als Lokaal, Amersfoort, Onzin
en Algemene Kennis werden de teams flink op de proef gesteld. Speciale gast en
2e quizmaster Bart Bosveld (BBU Juristen & Incasso’s) vormde samen met
Danny Rietveld (Content) een energiek duo. Bart, die vorig jaar nog met zijn
team won, genoot zichtbaar van zijn nieuwe rol: “Ontzettend leuk om een keer
aan deze kant van de zaal te staan. En misschien maar beter ook, je moet niet
ieder jaar winnen, haha!”
ROC Midden Nederland: een topgastheer!
Karim Bashandy, Elmer Smith en Assunta Verschuren waren
namens ROC Midden Nederland het stralende aanspreekpunt voor het bedrijfsleven.
En wat een voortreffelijke gastheer bleek het ROC te zijn! Danny Rietveld: “Wat
een fijne partij en fijne mensen om mee samen te werken. Bevlogen, enthousiast
en betrokken. Ze willen echt samen met het bedrijfsleven iets moois neerzetten.
Als Content zijnde hopen wij die brug te blijven slaan en dat er nog vele
waardevolle contacten ontstaan.”
Extra bijzonder was dat (bijna) elk team werd versterkt door een student van ROC Midden Nederland. Karim: “Mooi om te zien dat er echt connecties ontstonden tussen de ondernemers en de studenten. Het begint vaak met zo’n eerste kennismaking.”
Aftermovie in de maak
En alsof dat nog niet genoeg was: ook achter de schermen
leverden de studenten van ROC Midden Nederland een topprestatie. Twee
enthousiaste studenten legden de avond vast en werken aan een gave aftermovie,
zodat we nog even kunnen nagenieten van deze geslaagde editie!
Hoofdprijs: een weekend lang e-biken!
Het winnende team werd natuurlijk niet met lege handen
naar huis gestuurd. Naast een schitterende bos bloemen, de felbegeerde
wisselbokaal en een zak verse koffiebonen van Black Coffee and Supplies,
wachtte hen nog een fantastische prijs: een weekend lang e-bike fietsen,
aangeboden door ondernemer Ray van de Kamp van Vathorst Fietsen!
Een avond vol kennis, connecties en competitie – de Content Netwerkquiz 2025 was weer een groot succes!