Stel geheel vrijblijvend al uw vragen aan één van onze Experts in Klantcontact!

Zet uw klanten en uw klantcontact in 2022 centraal én pak direct deze kans!

In dit gratis adviesgesprek van max. 1,5 uur biedt Lydia Veldman uw organisatie praktische tips, concrete oplossingen & antwoorden op vragen als:

  • Wat is het effect van de huidige Wet en regelgeving op het benaderen van leads per telefoon of mail?
  • Hoe zorg ik dat mijn accountmanagers beter scoren bij koud bellen/afspraken maken?
  • Hoe coach en train ik mijn verkopers of klantenservice medewerkers?
  • Welke klantcontactkanalen zijn het meest effectief voor een webshop?
  • Hoe voorkom ik achterstanden in e-mail- of ticketafhandeling?
  • Hoe maak ik een belscript?
  • Wat kan ik doen aan retentie of behoud van mijn klanten?
  • Hoe kan ik de Customer Experience van mijn klanten verbeteren?


Plan direct uw (online) afspraak! Bel 085 3012252 of mail: contact@v4contact.nl

Lydia Veldman is founder & eigenaar van V4, waar o.a. V4 Contact , V4 Interim en Teamleidercoaching.nl onder vallen. Daarnaast is zij opgeleid en actief als Coach, Harada Trainer en Examinator voor het Branchecertificaat Telefonie en Chat van de Klantenservicefederatie.

V4 is gevestigd in gebouw Le Soleil aan de Computerweg 1A, 3821 AA in Amersfoort.

Kijk voor meer informatie op: www.V4Contact.nl, www.V4Interim.nl of www.Teamleidercoaching.nl óf bel: 085 3012252

Naar website
Deal

Stel geheel vrijblijvend al uw vragen aan één van onze Experts in Klantcontact!

Deze deal is alleen beschikbaar voor bedrijven.

Zakelijke Dienstverlening