Amersfoort, maandag 6 maart 2023
Leuke promotie voor Content lid ContactCare uit Amersfoort. De specialist in klantcontact kreeg de spotlight tijdens het achtuurjournaal. Zij werden gevraagd voor een interview over het bereikbaar zijn als webshop en welke belangrijke rol klantcontact daarin speelt. Eigenaar Jasper Meerding: 'Het belang van telefonisch klantcontact is groot. In deze tijd van selfservice en chat(bots) kan je als merk veel automatiseren, maar als er echt een probleem is, pak jij toch ook de telefoon?'
Het komt nogal eens voor dat het op webshops moeilijk is om contactgegevens te vinden. Twaalf van de honderd grootste webwinkels in Nederland bieden klanten niet de mogelijkheid om via de site rechtstreeks contact te krijgen met de klantenservice, terwijl dit volgens de wet wel moet. Dat komt naar voren uit een inventarisatie van de NOS. De Consumentenbond zegt hierover ook regelmatig klachten te krijgen als het gaat om kleinere webwinkels.
Meer informatie
ContactCare in het Achtuurjournaal