Amersfoort, dinsdag 28 juni
Content is een gedachtegoed: lokaal samenwerken en inkopen. Onze #contentdeal van de week hoeft daarom niet altijd groot in omvang te zijn. Juist de kleinere aankopen kunnen het verschil maken en hiermee veel mensen en onze bedrijfsleden bereiken. Daarom deze week een toffe #contentdeal die juist dit lokale gedachtegoed enorm benadrukt. Deze week: Stefan Roorda (Beeldvoerders) en Joey Mercuur (Mercuur Patisserie).
‘Hey, hebben we een goede bakker in Amersfoort’
‘Waarschijnlijk wel binnen Content!’
Dit was de basis waardoor deze mooie samenwerking tot stand kwam. Bij een onderzoek, georganiseerd door Beeldvoerders, konden mensen reageren en moesten zij een enquête invullen. Uit de inzendingen zou iemand als winnaar of winnares gekozen worden. Deze gelukkige mocht een heerlijke taart af halen op het kantoor van Beeldvoerders. ‘Content zit er bij ons écht ingebakken. Op het moment dat wij deze taart nodig hadden vroeg mijn collega waar we die taart moesten bestellen en meteen kwam ik dus met de opmerking: 'misschien wel binnen Content!' Hoe mooi is dat? Dat je in een jaar tijd direct denkt aan dit platform op het moment dat je iets wilt kopen. En wat bleek, die hele goede bakker, of beter gezegd patissier, was er natuurlijk gewoon! Namelijk in de vorm van Joey Mercuur. De winnares heeft ontzettend genoten van een overheerlijke taart en wij zijn heel blij met alle reacties op ons onderzoek. En, natuurlijk zijn we ook blij dat Content ons gefaciliteerd heeft in het vinden van een hele goede lokale bakker.’
Joey: ‘ Heel fijn dat Stefan dankzij Content bij mij is uitgekomen. Natuurlijk is en blijft het een feestje om je mooie creaties voorbij te zien komen op social media, en al helemaal bij lokale collega-ondernemers.’
Meer informatie:
Mercuur Patisserie Amersfoort | Specialist in bruidstaarten
Beeldvoerders - Bedrijfsfotografie, videomarketing, websites