Soms ontstaat een waardevolle samenwerking op de meest natuurlijke manier: door elkaar tegen te komen, te volgen en uiteindelijk de juiste klik te vinden. Zo ook bij TWI Company en Lead Development Company, die hun krachten bundelen voor een sterkere klantstrategie in 2025.
Van LinkedIn-bericht naar partnerschap
Ben Zandvliet van TWI Company was op zoek naar een partij die écht begreep hoe je kwalitatief sterke afspraken genereert binnen complexe dienstverlening. "We hadden al met een aantal partijen gesproken, maar geen van hen voelde écht als een match met onze doelgroep", legt Ben uit. Maar via de netwerkevents van Content Local regio Amersfoort kwam hij regelmatig Jeroen van Ginkel tegen. Hoewel ze elkaar niet direct spraken, gaven Jeroens bijdragen op LinkedIn Ben vaak een glimlach of een aha-moment. Dit was genoeg reden om contact op te nemen.
"Ik heb hem gebeld en gevraagd of ik samen met een collega langs kon komen om onze strategie voor 2025 te bespreken", vertelt Ben. Jeroen ontving hen hartelijk en dacht direct mee over de klantstrategie en toekomstplannen van TWI Company. "Wat me opviel, was niet alleen zijn expertise, maar ook de ervaring van Lead Development Company met complexere dienstverleningen. Bovendien sluit hun werkwijze goed aan bij onze doelgroep en passen de medewerkers die de afspraken genereren uitstekend bij onze manier van werken."
Een samenwerking met vertrouwen
"Het blijft spannend om iemand uit je nabije netwerk te benaderen, maar uiteindelijk hebben we op basis van inhoud en een gedeelde visie voor Jeroen en zijn team gekozen", zegt Ben. "Na onze gezamenlijke kick-off kregen we écht het gevoel dat Lead Development Company begrijpt welke kant we op willen sturen. Hun werkwijze sluit goed aan bij onze doelgroep en hun team past perfect bij onze manier van werken."