Uw partner voor maatwerk en klantvriendelijk klantcontact!
Als Expert in Klantcontact! biedt V4 organisatiebrede maatwerk ondersteuning.
Dat doen we vanuit 4 onderliggende labels.
Vanuit ons facilitaire contactcenter V4 Contact ontzorgen we (tijdelijk of structureel) met telefoonopvang en/of ondersteunen we uw klantenservice, verkoop binnendienst of de administratie. Naast telefonische diensten (service en sales), verzorgen wij ook de volledige afhandeling van e-mail, chat, social media en data-entry, post- en/of retourverwerking. We werken zo nodig in uw CRM-systeem en leveren altijd maatwerk! Ook kunt u bij ons terecht voor de opzet, optimalisatie of ontwikkeling van een website, company brochure, flyer of mailing.
Vanuit V4 Interim verzorgen we maatwerk communicatietrainingen (telefoon/ mail/chat) en bieden we Consultancy & Advies en interim ondersteuning in klantcontact. Vanuit V4 Coaching en Teamleidercoaching.nl bieden wij persoonlijke ontwikkelgerichte (management)coaching en teamcoachingstrajecten aan.
Weten of wij wat voor u of uw organisatie kunnen betekenen? Maak gerust een vrijblijvende kennismakingafspraak. Wij ontmoeten én ontzorgen u graag!